Повернення та обмін

Обмін та повернення товарів належної якості:

Ми розуміємо, що іноді товар може не відповідати вашим очікуванням. Тому ми пропонуємо можливість обміну або повернення товару належної якості згідно з умовами, наведеними нижче:

1. Термін Повернення:

Відповідно до Закону України про права споживачів, придбаний в інтернет-магазині Шина-Юг товар, Ви можете повернути протягом 14 днів з дня покупки відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживача".

2. Можливі причини повернення

  • товар має заводський брак (Шини не балансуються, при накачуванні виявляються явні дефекти, інше; на дисках пошкоджено лакофарбове покриття, є конструктивні дефекти та деформації);
  • особисті причини покупця

ВАЖЛИВО! При отриманні товару в пунктах видачі магазину Шина-Юг або у кур'єра чи складі компанії-перевізника потрібно обов'язково перевірити зовнішній вигляд товару на явні ознаки заводського браку.

Умови, за яких повернення можливе:

  • Збереження етикеток на товарі.
  • Збереження товарного вигляду без механічних пошкоджень, подряпин чи потертостей.
  • Відсутність слідів експлуатації товару.

Якщо в момент обміну аналогічного товару немає, ви можете:

  • Купити будь-який інший товар у нашому магазині.
  • Отримати повернення грошей за покупку.
  • Поміняти товар на такий же при першому надходженні його у продаж.

Умови, за яких повернення НЕможливе:

  • неправильне зберігання;
  • непрофесійний монтаж;
  • експлуатація покришок та дисків на авто з порушеною геометрією осей;
  • перевищення допустимої швидкості;
  • перевищення вантажопідйомності;
  • використання шин та дисків зі зниженим або підвищеним тиском у покришці;
  • самостійне нарізування ламелів, канавок та отворів для шипів, а також механічне втручання у цілісність шин та дисків.

3. Процедура повернення/обміну:

  • Переконайтеся, що товар відповідає умовам повернення/обміну.
  • Товар можна повернути на адресу м. Одеса, вул. Артилерійська, 11, індекс 65039 з понеділка до п'ятниці з 9:00 до 18:00 (за попередньою домовленістю) або надіслати транспортною компанією "Нова Пошта". Якщо для повернення товару Ви плануєте приїхати до пункту видачі магазину, прохання заздалегідь попередити нас, щоб ми підготували необхідну суму.
  • Повернення коштів або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту отримання товару, що підлягає поверненню.
  • Витрати на поштові відправлення за повернення/обмін товару належної якості оплачує покупець.

4. Кошти за товар, який повернуто, ви можете отримати:

  • на банківську картку.
  • на банківські реквізити (для юридичних).
  • готівкою в нашому магазині.

Обмін та повернення товарів НЕналежної якості

Споживач має право на заміну товару або повернення грошей при виявленні суттєвих недоліків, що виникли за провиною виробника товару, протягом гарантійного строку (згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»). Якщо суттєвий недолік (згідно зі ст. 1 п. 12 Закону України «Про захист прав споживачів»):

  • унеможливлює використання товару
  • виник з вини виробника і не може бути усунений або його усунення займе понад 14 днів
  • його ремонт неможливий.

Шини або диски, що втратили свій первісний вигляд (у тому числі мають зіпсовану упаковку та неповну комплектацію) не підлягають гарантійному обміну або поверненню.

Процедура повернення (обміну) товарів:

  • Переконайтеся, що товар, що повертається, відповідає умовам повернення/обміну.
  • Товар ви можете:
    • повернути за адресою м. Одеса, вул. Артилерійська, 11, індекс 65039 з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00 (за попередньою домовленістю)
    • надіслати транспортною компанією "Нова Пошта".
  • Повернення коштів або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів, з моменту отримання товару, що підлягає поверненню після проведення експертизи.
  • Поштові витрати за повернення/обмін сплачує продавець.

Кошти за товар, який повернуто, ви можете отримати:

  • на банківську картку.
  • на банківські реквізити (для юридичних).
  • готівкою в нашому магазині.